Söderberg & Partners växer i Växjö

15 feb. 2021
Söderberg & Partners har rekryterat Sebastian Tirsén som kapitalrådgivare och ny ansvarig för kontoret i Växjö. Han kommer närmast från rollen som kapitalrådgivare på Danske Bank i Växjö och har tidigare arbetat som bland annat aktiemäklare och kapitalrådgivare på Nordea.

- Vi är väldigt glada att få hälsa Sebastian välkommen till oss i Växjö. Med sin gedigna erfarenhet och tydliga kundfokus med ambition att verkligen skapa värde för sina kunder stärker vi vårt erbjudande avsevärt i regionen, och vi ser mycket fram emot att fortsätta växa i Växjö, säger Olof Lindqvist, chef för Kapitalrådgivning på Söderberg & Partners

Sebastian Tirsén – som nyligen tillträdde sin nya tjänst på Söderberg & Partners – ser fram emot en fortsatt expansion i Växjö.

- Många bankkontor har lagts ner runt om i Småland samtidigt som fler kunder än någonsin känner ett stort behov av att få ett personligt bemötande och rådgivning. Därför känns det särskilt roligt att ansluta till Söderberg & Partners som agerar på motsatt vis och satsar på det mänskliga mötet och den personliga relationen i arbetet med att hjälpa kunder identifiera och nå sina ekonomiska mål. Jag är glad att få vara en del av denna satsning i Växjö, och jag ser fram emot att bidra till att expandera verksamheten här ytterligare under kommande år, säger Sebastian Tirsén, nytillträdd ansvarig för Söderberg & Partners Kapitalrådgivning i Växjö.

För mer information, kontakta:

Sebastian Tirsén, Söderberg & Partners Växjö
sebastian.tirsen@soderbergpartners.se