Söderberg & Partners Wealth Management återigen rankat som Sveriges främsta Private Banking-aktör

24 okt. 2023
Toppar för andra året i rad Kantar Sifo Prosperas årliga undersökning om kundnöjdhet bland de svenska Private Banking-aktörerna.

Söderberg & Partners Wealth Management har utsetts till Sveriges främsta Private Banking-aktör i Kantar Sifo Prosperas årliga undersökning. Resultatet bygger på intervjuer med över 600 kunder hos de svenska Private Banking-aktörerna, som fått betygsätta hur bra de upplever att deras leverantörer presterar inom en rad olika områden.

Av de totalt 13 områden, som betygsätts, toppar Söderberg & Partners Wealth Management 10 av dem, däribland ”servicenivå”, ”personliga relationer” och ”löpande rådgivning”.

Vi sätter alltid kunden först och är stolta att vi kan ge våra kunder individuella råd genom våra personliga rådgivare. Vi upplever att det personliga engagemanget och tillgängligheten vi erbjuder är sådant våra kunder värdesätter högt med oss och det visar sig även i denna undersökning. Vi grundar vår rådgivning på en omfattande analys och det är glädjande att just analysen är något kunderna värderar högt och att vår kompetens uppskattas. Att vi för andra året i rad vinner undersökningen visar att vi gör många saker rätt och vi vill självklart fortsätta den positiva utvecklingen och fortsatt skapa mervärde för våra kunder, säger Louise Beigler, vice vd för Söderberg & Partners Wealth Management.

Vid frågor, kontakta:

Henrik Edström