Hemligheten bakom våra utmärkelser

Våra kundbetyg har placerat oss på toppen i flera externa undersökningar. Vi tror att en anledning till detta är att vi håller hårt i den mänskliga kontakten. För förtroende kan bara byggas mellan människor, och det är en förutsättning för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Vi tror på människor

Vi är snabba på att dra nytta av den senaste tekniken, samtidigt som vi håller hårt i det personliga mötet. I en tid då det blir allt vanligare att människor effektiviseras bort, vill vi gå i en annan riktning. När andra stänger ned, startar vi nya kontor nära dig. Det tror vi är en stark bidragande faktor till våra höga betyg inom kundnöjdhet.

Kontakta gärna oss, så berättar vi mer om hur vi stöttar våra kunder och hur vi kan hjälpa dig.

Kontakta oss

Hemligheten?

Det är enkelt. Vi tror på människor.

Vi värdesätter den personliga kontakten med dig som kund. Kanske är det därför Söderberg & Partners Insurance Consulting AB har fått utmärkelsen Sveriges nöjdaste företagskunder inom förmedlarbranschen – i 14 år i rad. En utmärkelse som Svenskt Kvalitetsindex (SKI) tillkännager i sin årliga undersökning.

Stort tack till dig som är kund för det fina betyget – vi lovar att fortsätta försöka överträffa dina växande förväntningar.

Rådgivning som gör skillnad

Vi har utsetts till Sveriges främsta Private Banking-aktör i Kantar Sifo Prosperas årliga rapport, för fjärde året i rad! En utmärkelse som bygger på betyg från de svenska Private Banking-aktörernas egna kunder.

I den senaste rapporten är Söderberg & Partners Wealth Management placerade på första plats i listan över Sveriges främsta Private Banking-aktörer i 9 av 13 kategorier:

  • Personlig kontakt
  • Servicenivå
  • Private Banking-lösning
  • Löpande rådgivning
  • Kapitalförvaltningskompetens
  • Utfall av kapitalförvaltning
  • Nyheter- och marknadsinformation
  • Rapportering
  • Hållbara investeringar
män och kvinnor sitter vid ett bord

Kontakta oss

Varmt välkommen att kontakta oss via formuläret, så återkommer vi till dig inom kort.

För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt att komma i kontakt med rätt person, ber vi dig att beskriva ditt ärende så utförligt som möjligt.