Söderberg & Partners växer i Skaraborg

11 okt. 2022
Förstärker med tre nya rådgivare och öppnar nytt kontor i Mariestad

Söderberg & Partners ökar både sin närvaro och kapacitet i Skaraborg genom rekryteringen av försäkringsförmedlarna Jan Wennerdal, Trond Andersen och Martin Söderström. Trion kommer närmast från Länsförsäkringar Skaraborg och har alla lång erfarenhet av att arbeta med Sak- och motorförsäkringsfrågor i regionen.

Vid årsskiftet öppnar Söderberg & Partners dessutom ett nytt kontor i Mariestad, vilket ger ytterligare räckvidd och strategisk täckning i Skaraborg. Det nya kontoret kommer att ledas av Martin Söderström.

- Det känns väldigt roligt och spännande att bli en del av Söderberg & Partners. Jan, Trond, och jag har tillsammans 40 års erfarenhet från försäkringsbranschen emellan oss och mycket god lokal kännedom om företagsmarknaden. Målsättningen är att bidra med tjänster och produkter som hela tiden gör att våra kundföretag ligger steget före, har kostnadseffektiva lösningar och är rätt försäkrade, säger Martin Söderström.

Jan Wennerdal, Trond Andersen och Martin Söderström anslöt till Söderberg & Partners i slutet av augusti och arbetar sedan dess från Skövdekontoret på Trädgårdsgatan 15B.

För mer information, kontakta:

Martin Söderström, Försäkringsförmedlare, Söderberg & Partners Skövde och Mariestad
Maila Martin

Rasmus Löwenmo Buckhöj, Informationschef, Söderberg & Partners