Prenumeration nyhetsbrev

Villkor för behandling av personuppgifter

När du anmäler dig för att prenumerera på vårt nyhetsbrev ger du samtidigt ditt samtycke till att Söderberg & Partners behandlar din mejladress som du lämnar till oss för marknadsföring av Söderberg & Partners tjänster genom vårt nyhetsbrev. PO Söderberg och Partner AB är personuppgiftsansvarigt för dina uppgifter och kommer att lagra din mejladress till dess du avanmäler din prenumeration. Personuppgiftsbehandlingen kommer att ske i enlighet med EU:s Dataskyddsförordning samt kompletterande nationell lagstiftning och utföras med det inhämtade samtycket som rättslig grund för behandlingen. Behandlingen omfattar endast mejladress vilken inte kommer att behandlas i annat syfte än marknadsföring. Underleverantörer till Söderberg & Partners som kan komma att ta del av din mejladress i samband med att de bistår Söderberg & Partners med utskicket. All behandling vidtas inom EU/EES. För att dra tillbaka ditt samtycke använder du den länk som finns med i utskicket.  Det går även att när som helst kontakta Söderberg & Partners för att återkalla lämnat samtycke vilket görs genom att mejla till info@soderbergpartners.se eller på telefon 08-451 50 00.

Här kan du läsa mer om hur Söderberg och Partners hanterar dina personuppgifter och vilka rättigheter du har.