Provins ansluter till Söderberg & Partners

10 sep. 2015
Söderberg & Partners är ett av Sveriges snabbast växande bolag inom finanssektorn. Nu ansluter sig Provins Insurance AB till Söderberg & Partners.

Provins Insurance AB består av 25 medarbetare och är en erfaren aktör på sak- och livförsäkringsmarknaden. Företaget har framgångsrikt arbetet inom segmenten Industri & Företag, Transport & Charters Liability, Sportförsäkringar, Gruppaffär samt Liv & Hälsa. Provins grundades 1996 och alla fyra ägare arbetar fortfarande inom företaget. Provins kommer att behålla sitt eget varumärke men erhålla alla funktioner och fördelar som Söderberg & Partners plattform erbjuder.

– Det känns spännande och roligt att bli en del av Söderberg & Partners. Provins och dess medarbetare är redo för nästa steg och våra kunder kommer på detta sätt få ännu bättre analys och rådgivning, säger Jens Jonsson, ägare och rådgivare på Provins Insurance AB.

– Vi är både glada och stolta att Provins väljer att ansluta sig till oss. Vi hälsar alla kunder och medarbetare varmt välkomna och ser fram emot att utveckla framtidens rådgivning tillsammans, säger Gustaf Rentzhog, koncernchef Söderberg & Partners.

För mer information, kontakta:
Louise Hagsten, marknadschef, Söderberg & Partners
Louise.Hagsten@soderbergpartners.se