Säkra Örebro har anslutit till Söderberg & Partners

13 aug. 2020
Den 1 juli anslöt sig Säkras tidigare verksamheter i Örebro till Söderberg & Partners. På kontoret vid Stortorget i Örebro arbetar åtta personer inom såväl liv- som sakförsäkringsrådgivning.

- Vi är mycket glada att få hälsa vårt nya kontor i Örebro välkomna! Det är oerhört glädjande att en så framgångsrik och lokalt stark verksamhet vill bli en del av Söderberg & Partners, och vi ser fram emot att fortsätta utvecklas i regionen tillsammans med våra nya och befintliga medarbetare, säger Gustaf Rentzhog, vd Söderberg & Partners.

Magnus Öunapuu arbetar som sakförsäkringsrådgivare på det nyanslutna kontoret.

- Nu växlar vi upp och alla på kontoret är mycket entusiastiska inför vår nya framtid! Vi har alltid en vilja och strävan att bli bättre på det vi gör – leverera kundupplevd trygghet. Anslutningen till Söderberg & Partners utgör ett naturligt steg i vår utveckling och är samtidigt ett viktigt vitaminpiller i den ständigt tilltagande administrativa vardagen. Bra systemstöd och noggrann compliancestruktur är och kommer vara avgörande för hur du lyckas som förmedlare. Söderberg & Partners sofistikerade användarverktyg och starka back-office möjliggör att vi kan supportera våra kunder på ett ännu mer professionellt och korrekt sätt. Systemens effektivitet frigör också tid som vi kommer nyttja till att utveckla samarbetet med befintliga kunder samt attrahera nya, säger Magnus Öunapuu.

Den anslutna verksamhetens kontor ligger på Stortorget 4 i Örebro.

För mer information, kontakta:

Rasmus Löwenmo Buckhöj, Informationschef, Söderberg & Partners
Maila Rasmus