Sveriges nöjdaste kunder

Vi är Sveriges främsta Private Banking-aktör, enligt Kantar Sifo Prosperas årliga undersökning.
Läs mer 

Finansiellt helhetserbjudande

Oavsett om du behöver hjälp som privatperson eller företagare – så har vi samlat alla de tjänster som du behöver under ett och samma tak.

Gemensam upphandlingskraft

Som kund hos oss, kan du dra nytta av den gemensamma upphandlingskraft som vår kundvolym ger.

Unikt kunderbjudande

Hos oss får du tillgång till gedigna analyser, smarta plattformar, en onlinetjänst i framkant och rådgivning - som är personlig på riktigt.

Trygg rådgivning i oroliga tider

I oroliga tider kan det kännas tryggt att ha en rådgivare vid din sida. Någon som lär känna dig och stöttar dig på vägen mot dina mål. Vi finns alltid här för dig, både i upp- och nedgång.

Personlig rådgivning

Som kund hos oss får du en personlig rådgivare som blir din främsta kontaktperson. Dina unika behov, förutsättningar och mål är utgångspunkten i vårt samarbete och nyckeln för att utveckla den fulla potentialen av ditt kapital.

Läs mer om vår rådgivning 

Öppenhet och transparens

För oss är det viktigt att du förstår råden vi ger dig fullt ut. Men även varför vi ger dem och hur vi tar betalt för dem. Därför har vi en enkel och transparent prismodell som innebär att du betalar ett fast arvode för våra tjänster.

Läs mer om vår ersättningsmodell 

Gedigen analys

Vårt viktigaste uppdrag är att du ska känna dig trygg med de råd som vi ger till dig och hur ditt kapital investeras. Därför har du som kund tillgång till samma analysunderlag som alla våra råd och rekommendationer bygger på.

Läs mer om våra analyser 

Vi hjälper våra kunder till toppen

Vi har utnämnts till Sveriges främsta Private Banking-aktör i Kantar Sifo Prosperas årliga undersökning. En utmärkelse som bygger på betyg från de svenska private banking-aktörernas egna kunder.

I undersökningen har Kantar Prospera genomfört 600 telefonintervjuer med svenskar som anlitar förmögenhetsförvaltare. Betyget bygger på en sammanvägning av svar på frågor med 10-15 olika kundnöjdhetsparametrar. Detta resulterar sedan i ett kundnöjdhetsmått. Skalan i frågorna går från 1. ”Mycket missnöjd” till 5. ”Mycket nöjd”.

Vi placerades på första plats inom kategorierna: Personliga kontakter, Nyheter & marknadsinformation, IM-kompetens, Löpande råd, Serviceinriktad, Rapportering, PB lösning set-up och Etniska normer.

Kontakta oss

Skulle du vilja träffa någon av våra rådgivare? Hör av dig så hjälper vi dig.
Kontakta oss