Tjänstepension
Pensionsadministration
Ett heltäckande erbjudande
Söderberg & Partners Administration inkluderar det som behövs för att förenkla och effektivisera er tjänstepensions- och försäkringshantering. Vi samlar all information i ett enda system – det innebär både bättre kontroll och ökad effektivitet för dig som kund.
Enkelt och effektivt
Att hantera ett företags tjänstepensions- och försäkringsåtaganden behöver inte vara krångligt eller tidskrävande. Vi på Söderberg & Partners har en högklassig administrationstjänst där vi erbjuder kontroll över försäkrings-, faktura- och företagsadministration. Vi skapar en trygghet som uppskattas av både anställda och ledningsgrupper.
Pensionsadministration
- Tillgång till ett personligt serviceteam
- Rapportering av löneuppgifter från kunden
- Rapportering till samtliga leverantörer
- Beräkning av pensionsmedförande lön
Samfakturering, bokföring och redovisning
- Få alla tjänster i en och samma faktura
- Automatisk bokning av pensionskostnader
- Elektroniskt bokföringsunderlag
- Budgeteringsverktyg
- Beräkning av löneskatt
Företagstjänsten
- Glöm blanketter och tidsödande pappershantering. Företagstjänsten förenklar hanteringen av pensioner väsentligt för HR/ekonomi.
- Detaljerad information om anställdas premier, fakturor, pensionspolicy