Skip to main content Skip to main navigation

Pensionsadministration

Pensionsadministration

 

Ett heltäckande erbjudande

Söderberg & Partners Administration inkluderar det som behövs för att förenkla och effektivisera er pensions- och försäkringshantering. Vi samlar all information i ett enda system – det innebär både bättre kontroll och ökad effektivitet för dig som kund.


Enkelt och effektivt

Att hantera ett företags pensions- och försäkringsåtaganden behöver inte vara krångligt eller tidskrävande. Vi på Söderberg & Partners har en högklassig administrationstjänst där vi erbjuder kontroll över försäkrings-, faktura- och företagsadministration. Vi skapar en trygghet som uppskattas av både anställda och ledningsgrupper.

 

Pensionsadministration

  • Tillgång till ett personligt serviceteam
  • Rapportering av löneuppgifter från kunden
  • Rapportering till samtliga leverantörer
  •  Beräkning av pensionsmedförande lön

 

Samfakturering, bokföring och redovisning

  • Få alla tjänster i en och samma faktura 
  • Automatisk bokning av pensionskostnader
  • Elektroniskt bokföringsunderlag
  • Budgeteringsverktyg
  • Beräkning av löneskatt

 

Företagstjänsten

  • Glöm blanketter och tidsödande pappershantering. Företagstjänsten förenklar hanteringen av pensioner väsentligt för HR/ekonomi.
  • Detaljerad information om anställdas premier, fakturor, pensionspolicy

 

Kontakta oss

Telefon: 060-740 24 00
E-post: nyakunderadmin@soderbergpartners.se

Kontakta oss